Regulamin

REGULAMIN

Sklep znajdujący się pod adresem www.lampy-luxpol.pl prowadzony jest przez firmę P.P.H. „LUXPOL” Danuta Tomzik

ul. Szkolna 258, 42-261 Starcza

tel. 34 31 40 250, e-mail: kontakt@zamówlampy.pl

NIP: 573-156-03-60, REGON: 152061920

Nr rachunku bankowego: (mBank) 44 1140 2017 0000 4202 0386 3271

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.      Przedmiotem działalności sklepu internetowego www.lampy-luxpol.pl (dalej jako: „Sklep internetowy lampy-luxpol”) jest sprzedaż (detaliczna i hurtowa) artykułów oświetleniowych.

2.     Miejscem zawierania umów sprzedaży jest Sklep internetowy.

3.     Dane zamieszczone przez Sprzedawcę w sklepie internetowym lampy-luxpol nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i nast. Kodeksu cywilnego (dalej jako: „k.c.”). Dane te są informację handlową i stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

4.     Sformułowania użyte w niniejszym regulaminie (dalej jako: „Regulamin”) mają następujące znaczenie:

(a)   Towary lub Produkty – towary prezentowane w Sklepie internetowym lampy-luxpol;

(b)    LUXPOL lub Sprzedawca – właściciel Sklepu internetowego lampy-luxpol, P.P.H. „LUXPOL” Danuta Tomzik;

(c)   Klient lub Zamawiający – każdy klient nabywający Towary;

(d)   Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

5.     Korzystanie ze Sklepu internetowego lampy-luxpol i dokonywanie zakupów jest równoznaczne z akceptacją całości Regulaminu.

 

WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW

6.     W Sklepie internetowym lampy-luxpol zakupów dokonuje się poprzez stronę internetową www.lampy-luxpol.pl na zasadach sklepu internetowego.

7.      Zamówienia na towary oferowane w Sklepie internetowym lampy-luxpol.pl przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą realizowane. Zamówienia przyjmujemy 7 dni w tygodniu 24 h/dobę, natomiast realizujemy je od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do godziny 16.00.

8.     Dostawa produktów realizowana jest w cenie obowiązującej na dzień złożenia zamówienia. Wszystkie ceny podane w Sklepie internetowym lampy-luxpol są wartościami brutto i zawierają podatek VAT.

9.     Do lamp dodawane w komplecie są jedynie żarówki G9, GU10 oraz T5. Pozostałe Klient zakupuje sam, na własny koszt.

10.  Uwaga! Zakupów w Sklepie Internetowym lampy-luxpol dokonywać mogą tylko osoby pełnoletnie.

 

PŁATNOŚCI

11.   W Sklepie internetowym lampy-luxpol istnieje możliwość płatności za pobraniem, przelewem tradycyjnym lub za pomocą sytemu Przelewy24.

12.  W przypadku płatności za towar za pobraniem - zapłatę za towar wraz z opłatą transportową należy uiścić kurierowi w momencie odbioru towaru. Koszt całkowity za transport i obsługę płatności w tym przypadku wynosi 10 zł niezależnie od wartości zakupów.

13.  W przypadku opłaty przelewem tradycyjnym lub przy pomocy systemu Przelewy24, wysyłka towaru następuję w momencie zaksięgowania opłaty. Koszt opłaty za transport wynosi w tym przypadku 10 zł. Przy dokonaniu zakupów na kwotę powyżej 500 zł i wyborze płatności przelewem tradycyjnym lub za pomocą systemu Przelewy 24 - wysyłka towaru darmowa.

 

CENY WYSYŁKI

14.  Koszt wysyłki wynosi 10 zł (do 30kg wagi) i jest automatycznie doliczany do ostatecznej ceny zakupów. W szczególnych przypadkach np. zakupu lamp podłogowych, cena wysyłki jest wyższa, w zależności od modelu lampy.

15.  Przy zakupach za kwotę powyżej 500 zł (dotyczy tylko płatności przelewem tradycyjnym oraz przy pomocy systemu Przelewy 24) - wysyłka gratis. W przypadku płatności za towar za pobraniem (niezależnie od wartości zakupów), jak również w przypadku zakupów poniżej kwoty 500 zł i wyboru przelewu tradycyjnego lub Przelewów24 jako formy płatności - wysyłka 10 zł.

 

WARUNKI DOSTAWY ZAMÓWIEŃ

16.  Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx lub DPD. Wysyłki realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

17.   Wszystkie paczki są ubezpieczone do wartości przesyłki.

18.  Przesyłki są wysyłane w ciągu 5 dni (dotyczy dni roboczych) od złożenia zamówienie (dotyczy pobrania) i zaksięgowania opłaty (w przypadku przelewu tradycyjnego lub zapłaty przez system Przelewy24).

19.  Zamawiający zobowiązany jest do podania adresu dostawy, pod który w podanych godzinach będzie można dowieźć przesyłkę.

20. Wszelkie regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach firmy kurierskiej FedEx  i DPD.

21.  LUXPOL nie odpowiada za szkody wynikłe w czasie transportu towaru.

22.  W momencie odbioru przesyłki Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku znalezienia uszkodzonych (potłuczonych) elementów lamp, należy spisać wraz z kurierem protokół szkody (druk posiada kurier). Protokół ten jest podstawą do rozpatrzenia Państwa reklamacji, zgłoszonej w naszym sklepie. Dla naszego sklepu dokument ten jest bardzo ważny, ponieważ w Państwa i naszym imieniu możemy zgłaszać reklamacje do firm przewozowych, co pozwala polepszyć standard doręczania przesyłek oraz ubiegać się o zwrot należności za szkody powstałe w transporcie. Obowiązkiem firm kurierskich jest dbanie o paczki, oznakowane specjalnymi naklejkami tj. UWAGA SZKŁO. W przypadku uszkodzenia lamp prosimy niezwłocznie zawiadomić Sklep internetowy lampy-luxpol.pl -  e-mail: kontakt@zamowlampy.pl lub telefonicznie 34 31 40 250.

 

REKLAMACJE I GWARANCJE

23.  W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem internetowym lampy-luxpol - e-mail: kontakt@zamowlampy.pl lub telefonicznie: 34 31 40 250. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produkt wysyłając produkt do sklepu na wyżej wymieniony adres, wraz z opisem przyczyny reklamacji oraz kserokopią dowodu zakupu.

24.  Ujawnione w czasie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni od daty dostarczenia towaru do sklepu.

25.  Po zakończeniu procedury reklamacyjnej produkt jest przekazywany Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt:

(a)   Sklepu internetowego lampy-luxpol - w przypadku uznania reklamacji (wykrycia wady produktu, która wystąpiła bez winy Klienta), lub

(b)   Klienta - w przypadku, gdy wada produktu powstała np. na skutek nieprawidłowego użytkowania, przechowywania itp. (z winy Klienta), lub w przypadku, gdy wady nie stwierdzono.

26.  Gwarancją nie są objęte:

(a)   czynności przewidziane w instrukcjach obsługi lub instalacji do wykonania których zobowiązany jest Klient we własnym zakresie i na własny koszt;

(b)   uszkodzenia mechaniczne, elektrostatyczne (w tym powstałe na wskutek wyładowań atmosferycznych), termiczne (z wyłączeniem szkód powstałych w wyniku emisji ciepła, prawidłowo dobranego żarnika) spowodowane wilgocią lub wodą lub celowe uszkodzenie produktu;

(c)    uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego ze specyfikacją techniczną montażu, użytkowania, przechowywania czy konserwacji;

(d)   uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwej eksploatacji, instalacji wszelkich samodzielnych napraw, przeróbek dokonywanych przez Klienta.

 

ZWROT TOWARU

27.  Zgodnie z polskim prawem przy transakcjach na odległość Klient ma prawo dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

28.  Towar powinien być zwrócony w takim stanie, w jakim został zakupiony - w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu oraz wszelkimi produktami, które zostały dołączone gratis, nadający się do dalszej odsprzedaży. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

29. Zwrot należności do Zamawiającego nastąpi po otrzymaniu nieuszkodzonego, zwracanego towaru, przelewem bankowym na wskazane przez Zamawiającego konto bankowe w ciągu 7 dni roboczych - po otrzymaniu podpisanej przez Klienta faktury korygującej.

 


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

30.  LUXPOL zastrzega sobie prawo do:

(a)   zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia;

(b)   wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego;

(c)    wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego;

(d)   przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego.

31.  LUXPOL nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwego działania systemów, sieci).

32.  LUXPOL nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z powodu braku towaru.

33.  LUXPOL nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmy kurierskie.

34.  Autorzy serwisu dołożyli wszelkich możliwych starań, aby prezentowane informacje były prawdziwe i aktualne.

35.  Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy, czyli wysłania zamówienia.

36.  W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego.

 



Wszelkie opinie i zapytania dotyczące pracy sklepu prosimy kierować

pod numer telefonu: 34 3140 250

 lub

na e-mail: kontakt@zamowlampy.pl